Joanna, Jollis, Moster, Tant Nilsson

Joanna, Jollis, Moster, Tant Nilsson

torsdag 25 mars 2010

T4

Pratade lite snabbt med Mims i telefon innan, hon var på restaurang med Hannah, Yamina och Assal. Jag vill också! Träffas så jäkla sällan, och jag saknar dom. Jag saknar T4. Jag, Mimmie, Assal och Shanaj. (självklart Sana och Nadja med) Jag saknar oss. Åkte till stan varenda dag, oavsett väder eller tid, och det var inga problem. Fanns det ingen tid så var det som att vi skapade tid. Fanns det inget att göra, så fixade vi något att göra. När jag jobbade på café i Kållered så var det rutin att prata med Assal på morgonen, varenda vareviga dag (spelar ingen roll att hon var den enda som var uppe vid den tiden haha) det är själva grejen. Sitta och tjöta på ett café tills solen gick upp, ner och upp igen... eller när vi spenderade mer tid på "prinsen" än vad vi gjorde någon annanstans, jag är säker på att folk utifrån trodde att vi jobbade där. Låter kanske lite tragiskt, men vi hade fruktansvärt roligt. Eller alla ggr som vi var ute och sen dagen efter så gick vi till stackarn Assal som jobbade och proppade i oss allt som fanns... baguetter, kyckling, godis, dricka... Minnena är för många för att skriva ner, men jag kommer ihåg varenda en som om det vore igår.

T4... finns alltid kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar